Flere af de rigtige kunder
Sammen med Energitømreren har vi skabt flere og mere relevante kundehenvendelser. Derfor har de været i stand til at omsætte for 200 % mere end…
Adcube – Få bedre leads, der øger din profit
Snakker dit bureau kun om trafik, click through rate eller andre ligegyldige tal? Vi har mange års erfaring i at skabe resultater der batter: profit og omsætning. Kontakt os uforpligtende og få gratis tip til at vækste din forretning.
Vi har hjulpet glade kunder til salg for flere hundrede millioner kroner
“Gennem mange år og i flere projekter har vi haft glæde af Mads og hans ekspertise omkring dels synlighed, leads og dels den gode kunderejse.
Senest har han været en vigtig del af at få AlfaRehab på rette kurs med de rette værktøjer. Han er god til hurtigt at vurdere hvor indsatsen skal ligge for bedst mulige resultater.
Han er ærlig og kritisk, god til at forklare årsagen til den valgte prioritering, og resultaterne heraf er altid tydelige. ”
Personer der søger på Google er som regel de mest værdifulde kunder. De er ofte klar til at købe, men leder blot efter det rette firma til at hjælpe dem.
Derfor anbefaler vi altid at man starter med Google Ads. Selv hvis man på sigt tilføjer Facebook eller andre kanaler, så vil Google forblive fundamentet i din markedsføring.
Vi er eksperter i at lave landingsider eller hele hjemmesider med høje konverteringsrater. Det betyder at du får meget mere ud af de penge du bruger på markedsføring.
Højere konverteringsrate = billigere leads.
Vi evaluerer løbende data fra Google Ads, GA4 og så lytter vi rigtigt meget til vores kunders feedback. Vi bruger den information til at tilpasse og vores kampagner, så du får en bedre kvalitet kundehenvendelser.
Selvom Google Ads er fundamentet i vores markedsføring, så er det ikke den eneste kanal vi hjælper vores kunder med.
Vi hjælper også vores kunder med at være synlige på Facebook, Instgram, Microsoft Bing og meget mere.
Den konkrete strategi kommer an på vores kundes behov. Vi lægger altid en strategi sammen, så du får mest muligt ud af dit budget.
We service a long range of companies.They have one thing in common. they want leads
Sammen med Energitømreren har vi skabt flere og mere relevante kundehenvendelser. Derfor har de været i stand til at omsætte for 200 % mere end…
MK Skadedyr har fået en stabil tilgang af nye kunder, efter at vi sammen har lanceret en ny hjemmeside og begyndt at annonce på Google…
A Foundation Building Strength er en non-profit organisation, som vi har hjulpet med at skabe mere bevidsthed omkring deres sag.
Jeg har mere end 10 års erfaring med digital markedsføring. Her har jeg brugt +20 millioner på annoncer på Google Ads, Microsoft og Facebook Ads. Jeg har også genereret mere end +30.000 kundehenvendelser for mine kunder.
Det bedste samarbejde for mig, er når bureau og kunde arbejder aktivt sammen.
Her er vores metode til at få leads af høj kvalitet. Vi kan ikke garantere at de bliver billigere. Men kvaliteten bliver næsten altid bedre. Og, hvis kvaliteten er bedre, så kan du vel godt leve med at du får lidt færre henvendelser? Til gengæld skal du spilde mindre tid på spam, kunder du ikke kan komme i kontakt med, eller kunder som ikke har råd til din service.
By dividing campaigns into geographical areas we were able to increase lead quality and grow the business with more than 200%.
Read MoreBy dividing campaigns into geographical areas we were able to increase lead quality and grow the business with more than 200%.
Read MoreBy dividing campaigns into geographical areas we were able to increase lead quality and grow the business with more than 200%.
Read MoreBy dividing campaigns into geographical areas we were able to increase lead quality and grow the business with more than 200%.
Read MorePerformance Max i Google Ads og Facebook Lead Forms kan give dig en masse leads. Men de giver langt flere kundehenvendelser der er af dårlig kvalitet – eller decideret spam. Derfor anbefaler vi alle vores kunder af bruge størstedleen af budgettet på helt almindelige søgekampagner.
Det er utroligt vigtigt, at størstedelen af dine penge bliver brugt på de mest relevante kunder. Rent lavpraktisk gør vi det på følgende måde: Inddeler kunderne i 2-3 kategorier. Vi bestemmer sammen, hvad en kundehenvendelse i hver kategori må koste. Når prisen bliver for høj i den bedste kategori (kategori 1), begynder vi at åbne op for kategori 2 osv. Det er en af de bedste måder at udnytte sit budget optimalt, samtidig med at der er plads til at vækste.
Ikke alle søgeord er skabt lige. Forestil dig at du er anlægsgartner, som leverer høj kvalitet. Hvis de kunder som henvender sig til dig, ønsker billigt havearbejde eller billig træfældning, så det rigtigt svært at gøre dem til kunder. Selv hvis prisen pr. henvendelse er lav, så er det næsten spild af tid. For, I er simpelthen et dårligt match. Og 9 ud af 10 gange, vil den kunde vælge et firma der kan levere billigt havearbejde.
Vi ser igen og igen, at visse geografiske områder fungerer bedre for nogle firmaer. De områder giver højere omsætning og det er nemmere at lukke et salg. Dette er en utroligt nemt måde at forbedre kvaliteten af dine leads.
“I forbindelse med skiftet til en ny hjemmeside har Mads løftet vores online markedsføring til et højere niveau.
Niels Christian Jensen CEO, Discus CommunicationsHan er ansvarlig for vores søgemaskineoptimering og yder desuden generel rådgivning om digital markedsføring. Vi har på kort tid set positive resultater af samarbejdet – ikke mindst når det kommer til vores placeringer i Google, som er blevet forbedret markant.”